
Ремонт двигунів CASE IH
CASE IH
Одним з найдорожчих і складних агрегатів самохідної техніки CASE IH традиційно залишається дизельний двигун. На комбайнах, тракторах і оприскувачах CASE IH зазвичай встановлювалися двигуни CUMMINS і IVECO (FPT). Наші фахівці виконують ремонт таких двигунів будь-якої складності з обов'язковим урахуванням побажань клієнтів. На більшості таких двигунів встановлені паливні системи BOSCH, перевірку, ремонт і обслуговування яких ми проводимо власними силами, одночасно з ремонтом двигунів. Додатково, разом з ремонтом двигунів виконуємо ремонти супутніх систем: генераторів, стартерів, турбокомпресорів, електричних джгутів і пневматичних компресорів.
Для тих, кому буде цікавий невеликий історичний екскурс, ми пропонуємо огляд конструкцій двигунів CASE IH за минулі 30 років.
Найбільш стара техніка CASE IH, з якою нам довелося зіткнутися - комбайни CASE IH AXIAL FLOW 1400 і 1600 серій перших випусків, були оснащені двигунами власної розробки і виробництва CASE. Це були 6-циліндрові мотори D-436 і D-466, які випускалися з початку 1970-х і до кінця 1990-х. На останніх моделях 1600- серій місце цього мотора зайняв ліцензійний двигун CUMMINS 6TA-830, робочим об'ємом 8.3 літра. Він же був обраний в якості силового агрегату для лінійки тракторів MAGNUM 7100-. 7200- і 8900-серій. Цей двигун по праву вважався еталоном надійності, простоти і довговічності. Діапазон потужностей становив від 180 до 280 к.с. Двигуни потужністю понад 200 к.с. оснащувалися рідинним проміжним охолоджувачем. На ці мотори встановлювалися паливні системи BOSCH з насосами А-, МW- і Р-типів. Ці двигуни з мінімальними змінами конструкції випускалися практично до кінця 2000-х років, а на техніці інших брендів і пізніше. Він також мав хорошу ремонтопридатність. Блок двигуна був оснащений гільзами «мокрого» типу і голівкою блоку циліндрів з можливістю заміни напрямних і сідел газорозподільних клапанів.
На тракторах MAXXUM потужністю 120-180 к.с. також застосовувався ліцензійний 6T-590, який мав робочий об'єм 5,9 л і також оснащувався паливними системами BOSCH. Такі двигуни також встановлювалися на самохідні обприскувачі CASE SPX і інші види самохідної техніки. Історично склалося, що така техніка завозилася в нашу країну в невеликих кількостях, тому такі двигуни у нас в ремонті - досить рідкісні.
Продовженням конструкції двигуна CUMMINS 6TA-830 з'явився двигун 6ТАА-8304, основна відмінність якого від попередника складалося у використанні нової головки блоку циліндрів з 4-ма клапанами на циліндр. Такий мотор застосовували на тракторах лінійки MAGNUM MX і комбайнах CASE IH 2388. Багато такі мотори до сих пір в строю. Однак слабким місцем цього покоління моторів була специфічна паливна система CAPS (CUMMINS ACCUMULATED PRESSURE SYSTEM), яка мала незвичайну конструкцію і дозволяла досягти непоганих тягово-економічних характеристик. На жаль ця система показала себе як не надто надійна і дорога в ремонті. Існують технічні рішення по переробці паливних систем подібних моторів з метою використання в них рядних механічних паливних насосів Р-типу, що істотно підвищує надійність і ремонтопридатність, не приводячи до зниження споживчих характеристик цього мотора. Нами було виконано і виконується до теперішнього часу досить велике число робіт по подібній переробці.
У 2006 році ліцензійні мотори CUMMINS отримали нову паливну систему COMMON RAIL, в якій використовувався ТНВД власної конструкції і форсунки виробництва BOSCH. Такі мотори встановлювалися на більшість видів самохідної техніки CASE IH: трактори MAGNUM, зернозбиральні комбайни AXIAL FLOW, обприскувачі PATRIOT.
Трактори серії STEIGER потужністю понад 370 к.с., які мали зчленовану раму оснащувалися двигунами CUMMINS моделей N14, а згодом QSX-15.
З кінця 2000-х років мотори CUMMINS на всій техніці CNH поступово витісняються двигунами FPT. Цей виробник входить в групу компаній CNH Industrial.
Лінійку моторів до 220 к.с. зайняли двигуни NEF робочим об'ємом до 6,7 літрів, лінійка до 400 к.с. - двигуни CURSOR 9, об'ємом 8,7 літра, двигуни понад 400 к.с. - CURSOR 11, 13 і 15. Зазначені мотори мають сучасну конструкцію з верхніми розподільчими і паливними системами BOSCH
Будь-який ремонт двигуна як правило починається з аналізу скарг і претензій до його роботи. На основі отриманої інформації проводиться діагностика, робляться висновки про необхідність і глибині ремонту.
Для багатьох ремонтних операцій сучасних двигунів обов'язковою є демонтаж двигуна з техніки, що часто проводиться нашими фахівцями в умовах майстерні клієнта або в наших умовах. Бувають ситуації, коли таки роботи проводяться навіть в польових умовах. При необхідності ремонту проводиться повна або часткова його розбирання і як і у випадках ремонтів інших агрегатів виконувати дефектовка двигуна і складається план ремонту.
після завершення я ремонтних робіт, проводиться пробний запуск двигуна до його установки. У процесі такого запуску за допомогою діагностичних програм контролюються основні параметри і характеристики двигуна. На всі виконані роботи надається гарантія..
Ви можете звернутися до нас як з питань придбання, так і з питань, пов'язаних з експлуатацією обладнання, його ремонтом, або навіть продажу сільськогосподарської техніки. Команда сервісного центру Новагро - це не тільки фахівці широкого профілю та високого рівня експертності, це ще і гнучкий підхід до змісту ремонтних робіт. У 100% звернень ми враховуємо побажання споживача, з метою забезпечення високої якості обслуговування. Сервісний центр Новагро дає можливість провести передсезонну дефектовку з виїздом до вас, що дуже зручно та ефективно. У нашому арсеналі великий вибір обладнання заводського виробництва і власної розробки, яке дозволяє поліпшити якість ремонту і збільшити термін служби техніки. Бути надійними партнерами для вас - наш пріоритет та найбільша цінність. Ми з великою увагою ставимося до ваших інтересів, запитів, зворотнього зв'язку, і завжди раді запропонувати кращий варіант вирішення вашого завдання. Наша велика мета - в кінцевому підсумку забезпечити безаварійну і надійну роботу техніки наших клієнтів.